Acasă » Scoală :-@. » Monday.

Monday.

Sincer? Mi-a fost dor. De tot. Mi-a fost dor de cele 5 minute interminabile petrecute în faţa blocului lui Lore, de acel ” Scrieţi ! ” al profei de mate imediat după ce intră în clasă. Mi-a fost dor să realizez cât de repede trece o zi de luni, mi-a fost dor să-mi cadă scaunul, să joc volei la gard, s-o văd pe Iulia cum se ceartă cu Denisa, să fiu nevoită să-mi împing banca mai în faţă în fiecare dimineaţă, să râd cu Oana din motive parţial tâmpite dar amuzante, să-mi pună Darius întrebări stupide, mi-a fost dor de feţele colegilor, şi chiar şi de glumele profei de bio.
Subiectu’ 2. N-am venit leoarcă acasă. Nu m-a udat nimeni. şi asta nu pentru că băieţii n-au avut astfel de intenţii. în niciun caz. Asta pentru că am avut noroc. M-am ascuns după catedră. Am fost în siguranţă vreo 30 de secunde. Apoi au venit şi câteva colege care au început să strige ca nişte smintite. De ce să urli dacă ei erau la aproximativ un metru de tine? Dacă strigi nu te iartă. Ioanei  i-au făcut o adevărată baie în pauză. N-a facut scandal. A râs. Arăta de parcă făcea reclamă la şampon. Scuze , nu m-am putut abţine :*.şi asta a fost . Mai bine decât mă aşteptam.

2 gânduri despre „Monday.

Lasă un comentariu